نکاتی درباره خرید و انتخاب تخت بیمارستانی

خرید تخت بیمارستانی یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای افرادی است که نیاز به مراقبت‌های و تجهیزات پزشکی بیمارستان در خانه دارند. انواع مختلف تخت‌های بیمارستانی با ویژگی‌های جذاب و همچنین کاربر پسند در حال حاضر در دسترس هستند. ماهیت گزینه‌ها متفاوت است و برای استفاده و انتخاب انواع آن‌ها بستگی به نظر مراقب، بیمار یا هر دو آنان دارد.

  1. صفحه نخست
  2. تجهیزات پزشکی
  3. نکاتی درباره خرید و انتخاب تخت بیمارستانی
برچسب :
خرید تخت بیمارستانی

راهنمای خرید و انتخاب تخت بیمار

خرید تخت بیمارستانی یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای افرادی است که نیاز به تجهیزات پزشکی بیمارستان در خانه دارند. انواع مختلف تخت‌های بیمارستانی با ویژگی‌های جذاب و همچنین کاربر پسند در حال حاضر در دسترس هستند. ماهیت گزینه‌ها متفاوت است و برای استفاده و انتخاب انواع آن‌ها بستگی به نظر مراقب، بیمار یا هر دو آنان دارد.

تخت بیمارستانی به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی هستند و از نظر قیمت نیز متفاوت هستند. بسته به آنچه می‌خواهید خریداری کنید، قیمت تخت بیمارستانی می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

هر چند شما برای خرید تخت بیمارستانی با گزینه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید که ممکن است گمراه شوید ولی به طور کلی این تخت‌ها به دو نوع تخت بیمارستانی برقی و تخت بیمارستانی مکانیکی دسته‌بندی می‌شوند که در انواع مختلفی مثل تخت بیمارستانی دستی، نیمه برقی، کامل برقی، باریاتریک و تخت بیمارستان کم ارتفاع و یا پست با مارک‌های مختلف در فروشگاه‌ها و ارائه می‌شوند. هر یک از این تخت‌ها برای افرادی با بیماری‌های متفاوت طراحی شده‌اند و به گونه‌ای هستند که راحتی کامل را برای بیماران بستری شده در خانه فراهم می‌کنند و استرس را از مراقبت‌کنندگان بیماران کم می‌کنند.

چندین نکته وجود دارد که بر قیمت تخت بیمارستانی تأثیر می‌گذارد که ما در اینجا بعضی از آن‌ها را مطرح می‌کنیم تا شما بتوانید قیمت‌های مناسب و نحوه تهیه تخت بیمارستانی ایده آل خود را درک کنید.

خرید تخت بیمارستانی
خرید تخت های بیمارستانی

 

نکات مهم و تأثیرگذار در انتخاب تخت بیمارستانی

یکی از اولین مواردی که هنگام خرید تخت بیمارستانی باید در نظر گرفت، نرده‌های کناری است. بسته به نوع نرده مورد نظر شما، هزینه‌ها هم می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال نرده‌های جانبی ریز در کناره تخت باعث افزایش قیمت می‌شود. همچنین نرده‌های جانبی اسپلیت می‌توانند قیمت تخت های بیمارستان را افزایش دهند. نرده‌های جانبی اسپلیت مزایای زیادی دارند، اما این مزایا باعث گران‌تر شدن تخت‌ها می‌شوند. کنترل و ریموت تخت نیز بر هزینه خرید تخت بیمارستانی تأثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید یک تابلوی کنترل داخلی در نرده‌های جانبی داشته باشید، این آپشن نیز سبب گران‌تر شدن تخت می‌شود.

علاوه بر این تخت‌های بیمارستان باریک‌تر قیمت بالاتری دارند زیرا اندازه آن‌ها مخصوص است. به همین ترتیب، تخت‌های کوتاه‌تر نیز گران‌تر می‌باشند چرا که باید خارج از طیف معمولی که تخت‌های دیگر طراحی شده‌اند، ساخته شوند. همچنین افراد چاق نیز به تخت‌های مخصوص به خود نیاز دارند که توانایی تحمل وزن آن‌ها را داشته باشد بنابراین این مورد نیز بر قیمت تخت تأثیر می‌گذارد. البته در حال حاضر تخت‌های دیگری نیز وجود دارد که قابلیت تنظیم طول و عرض را دارند؛ و می‌توان از آن‌ها برای هر فرد و بیماری استفاده شود.

به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال تخت‌های بیمارستانی در اندازه‌های مخصوص هستید، باید از نوع تشک‌های خود و اندازه مناسب تخت اطمینان حاصل کنید. در صورتی که اندازه تخت با تشک یکی نباشد شما مجبور به خرید تشک جدید یا تغییر اندازه تخت می‌شوید که در این شرایط هزینه‌های اضافی را در خرید تخت بیمارستانی به شما وارد می‌کند؛ بنابراین لازم است قبل از سفارش آن اندازه تشک و تخت خود را به خوبی بررسی کنید تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

خرید تخت بیمارستانی
هزینه خرید تخت های بیمارستانی

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولات مرتبط

Instagram
Pinterest
YouTube
LinkedIn
فهرست
Call Now Button